20090918

Tjoho!
jag vill tacka för kommentaren, vem det nu var som skrev den :)

jag är iallafall hemma nu :)
Emelie och jag gick ut,
gick ner mot stan runt där en sväng sen fastna vi vid södra.
det va typ fullt med folk där, men vi va vid sidan om med Theo :)
snackade och så med han, trevligt.
snällare människa får man fan leta bra jävla länge efter.

är trött redan nu faktiskt,
skolan gör verkligen sitt asså! haha
jag orkar ingenting på vardagar och fredagar är ju verkligen allra värst!
och imorrn kan jag inte sova ut heller, för jag har match.

sen på kvällen imorrn kommer nog Emelie och Theo sova här :)
mamsen och dom åker bort så.
först ska jag nog bjuda Emelie på mat, och senare på kvällen kommer nog Theo :)
kommer bli GÖRSA KUL! haha (länge sen jag sa så! hahahaha)

sen söndan ska jag förhoppningsvis bara sova bort :)
hehe.. kanske plugga lite också.
har även studiedag på måndag, kom jag på nu, så på söndag kanske det blir att jag drar ut en sväng på kvällen.. får se vilket humör jag är på då :)

jaja, måste upp skapligt imorrn så ska börja fixa iordning mig.
(tvätta bort sminket, borsta tänderna och grejer ni vet)
så, sov gott!
hörs imorrn, innan matchen :)
tror att jag lägger in bilderna då med..
lika bra! kan ju alltid bjuda lite på mig själv, tycker jag.
puss :)

Inga kommentarer: