20090918

Hej bloggen :)
har lite blandade känslor..
sitter med en klump i halsen och vill bara gråta,
men det får vänta för jag ska tillbringa kvällen med Emelie.
har nyss snackat med mamma om lite grejer.. vilket känns skönt nu.
men jag hatar att snacka irl med folk, även med mamma,
för jag vill inte gråta inför folk, hatar det.
och förr gjorde jag aldrig det, asså, verkligen aldrig.
lixom, Emelie har sett mig gråta seriöst kanske 3ggr under 11-12år!
bara det säger ju mycket, hon är ju trots allt min närmsta vän, och har alltid varit det.

såå.. jani.
och det va en väldigt känslosam pizzakväll med fotbollsbrudarna..
trots att jag inte är direkt nära vän med någon i laget, förutom Lina kanske, så satt jag där med tårar i ögonen som bara ville svämma över.
men börjar jag gråta, så slutar jag inte, vilket jag tycker är skitjobbigt.


jag vet inte vad det är med mig numera..
blir ledsen för allt känns det som.
och det handlar inte om det vissa kanske tror, att fredde och jag gjort slut.
Utan det är så himla mycket mer iblandat,
saker som hänt för så jävla länge sen, känslor jag har haft för en enda kille (vilket också va en himlans massa år sen, typ 4år!).
Så fort jag tänker tillbaka så blir jag ledsen..


men.
jag är trött på att tänka tillbaka nu.
för jag är inte den personen som gråter, inte änns inför min närmsta vän.
jag är den som håller känslorna inne, ler och alltid är glad.
och jag tycker om den personen, så därför är det stopp nu.

varit alldeles för mycket tankar i bloggen numera,
och ändå skriver jag inte allt då jag inte riktigt vet vilka som läser det.
men nu, ska jag försöka vara glada Sara igen! på med smilet och bara skratta :)
kanske kommer bli att jag skriver ner mer tankar och så, kanske inte.
det va ju trots allt därför jag från allra första början skaffade det här..


menmen, nu får det räcka med sånt här för ikväll :)
ha en bra lördagkväll!
puusss

1 kommentar:

Anonym sa...

En viktig sak som du inte får glömma är att det du gömmer bakom "glada" masken kan ploppa upp när som helst senare i livet - så ta tjuren vid hornen NU och med hjälp av din kompis så fixar du det det är jag säker på. Välj också ut vad som är viktigt för dig och satsa på det helhjärtat så ska du se att det ordnar sig även om det tar lite tid /kram