20090918

hejhej bloggen!
asså, jag är på superbra humör!
vädret har varit soligt i flera dagar nu ju :)
det känns nästan som att det är vår påväg, och inte höst..
men tråkigt nog så är det inte så.

jag kom iallafall nyss hem från solariet :)
solade bara en liiiten stund, så nån jättestor skillnad blevre inte.
men det krävs ju iallafall oftast 2ggr när man inte solat på ett BRA TAG.
så snart är jag nog brun och fin (om jag får mina pengar snarrrrt..)

jani!
klockan är alldeles strax fyra,
och vid tjugo i sex tror jag Klasse skulle komma.
kan ju inte äta innan pizzan, även fastän jag DÖHUNGRIG nu, för då kommer jag inte orka nån pizza överhuvudtaget.
och jag är sjuuuukt sugen på't!
har faktiskt inte ätit donken eller pizza på hela veckan.
DET ÄR BRA FÖR ATT VARA MIG.
inte änns en mcflurry på donken till lunch har jag slängt i mig! (tror jag inte?!)
goooooooooddddd.

haha jaja..
Sami snackade om nån fest ikväll.. tror inte jag drar dit.
känns så segt att spela match dagen efter, och matchen imorrn bara måste vi vinna.
tror jag istället umgås med Emelie, tar det lite lugnt, och förhoppningsvis kanske vi träffar några roliga människor som har lust att hitta på något :)

tog faktiskt några bilder påvägen hem från solariet,
MEN jag är inte så säker på ifall jag vill ladda upp dom..
har knappt något smink på mig, och alla som känner mig vet vad jag tycker om "mig utan smink".

hmm.. nehfan.
tror seriöst jag ska slänga in en påse popcorn i micron bara för att stilla hungern.
klasse snackade ju något om att äter man inte så lagrar kroppen fett!
så man går upp i vikt istället för ner..
man ska tydligen, enligt honom iallafall, äta ca. 4de timme, åtminstonde en macka eller liknande.
fast.. popcorn kanske inte riktigt vad det han menade,
men jag kör på det iallafall!
gott som tusan är det ju :)

nej det här får räcka för stunden :)
skriver jag inte innan jag åker så skriver jag innan jag drar ut med Emelie :)
tror jag kanske laddar upp några bilder då med.. men bara kanske.
krävs mycket av mig för att kunna ladda upp dom, faktiskt.
hur töntigt det än är att bry sig om ifall man har smink eller inte..

haha, nu bara babblar jag!
hörs sen! puusss

Inga kommentarer: