20090911

Hejhej bloggen :)
sitter här med världens träningsverk efter alla promenader igår/idag.. haha
får inte träningverk av träningar, men av promenader får jag det minsann? sjukt, heh.
men iallafall :)

blev en blöt gymnastiklektion IGEN..
och det kan jag bara "tacka" Fredde för.. haha
nejmen, lite kul vare allt :)

planerna för ikväll är fortfarande inte ändrade,
eller, jag ska inte träffa Elin så jag sover en stund istället (;
så runt sex/sju beställer Emelie och jag pizza,
käkar/chillar, träffar Theo :)
sen så kan förhoppningsvis Fredde träffas lite senare :)

neh.. mamma slutar nu så jag måste ut med Eddie innan hon kommer.. haha
hon blir galen om jag bara sitter vid datorn
jaja, hörs kanske efter powernapen, annars hörs vi antagligen ikväll :)
tänkte ladda kamran också!
så bilder skare fan i mig komma upp imorrn :)

jaja, bäbis gnäller lite så..
som sagt, hörs sen!
pusspusss :)

Inga kommentarer: