20090922

Hejhej!
sitter här och slöar.
borde väl egentligen packa och fixa lite till träningen,
men är förkyld så jag tror jag hoppar över det idag,
kanske drar dit och kollar på.. kanske inte.
har ju matteprov imorrn med, B-delen..så ska nog kolla igenom röda kapitlet lite.
A-provet va betydligt lättare än jag trodde det skulle vara,
förstår inte varför jag va som jag va. haha
men, jag är rätt säker på att jag fick sämre poäng än vanligt.
i sjuan låg jag ju på vg-mvg nivå hela tiden,
i åttan vg, och nu i nian typ g.
märks att jag är skoltrött kan man ju säga.
"bara" 1år kvar grundskolan, sen är det ju gymnasiet och kanske högskola som gäller.
usch, hela livet går man i skola typ ju. Iallafall halva!

jaja, översta bilden är tagen precis nyss efter gympan.
tycker mitt hår kan växa lite snabbare, hehe.
inte klippt det på snart 1år (i februari), men ändå känns det lika kort som innan.

sist jag klippte mig blev det sådär.. lika kort som nu.

min systers hår växter fort som tusan, och är aldrig slitet!
tjockt, välskött och sjukt snyggt.
varför fick inte jag hennes hår? haha
kan ju bero på alla färgningar/blekningar mitt hår fått utså..
menmen.. får skylla mig själv.
hade jag inte färgat håret brunt och sen svart, så hade jag haft min naturliga blonda nu.
ångrar mig som bara fan! haha
men inget jag kan göra något åt nu.
får fortsätta bleka utväxten, och hoppas håret blir lite längre.
tänker inte lägga ut massa pengar på hårförlängningar som inte änns är snygga.
(självklart kan det va snyggt på vissa, men på endel asså..)
jaja haha, ska inte tjata om mitt hår, även fastän jag skulle kunna fortsätta klaga i evigheter!

neh.. nu ska jag borsta håret,
lägga in en påse popcorn i micron och sen läsa.
känns skönt att kunna slappna av lite, haha.
pluggar sen stenhårt ikväll, (nooot).
jaja, haha.
har inget mer att skriva eller klaga på (jo, egentligen men..)
så jag drar mig nu!
känner att huvudvärken börjar komma tillbaka så ska nog sätta igång och knapra panodil.
puusss

Inga kommentarer: