20090922

Hejhej!
jo, jag skippade träningen.
lika bra att vila upp sig och köra ordentligt på torsdag istället :)
har precis plockat bort alla kläder från golvet..
så nu ligger det mesta i tvättkorgen och resten på min byrå.
ingen ordning alls här i mitt rum alltså, men jag ska ta tag i det, nån dag.

har ett sånt jävla sug efter pepsi asså!
men Emeliejäveln svarar inte på sms och jag orkar inte hämta telefon och ringa henne..
hoppas jag får ett svar innan åtta iallafall, mitt huvud sprängs snart.
(emelie ser du det här innan smset, ring mig/smsa mig, VI SKA TILL KIOSKEN NO MATTER WHAT, bara så du vet )

börjar redan åtta imorrn..
så ikväll ska jag väl lägga mig rätt tidigt, försöka iallafall.
dags att sluta komma försent.
värsta med imorrn är väl den långa lektionen musik på morgonen,
och såklart b-provet i matte,
annars är dagen rätt slapp, slutar ju redan kl. halv ett?
so i'll survive.

tror jag får mina pengar på fredag eller nått,
så ska dra och sola då, sen kanske det blir en sväng till stan.
hoppas det iallafall.
sen får ju mamsen lön snart med, så ska försöka få med na till stan.
i need byxor typp

haha nej nu blir jag deprimerad
jag måste ha socker, hoppas det finns choklad i skåpet!
ciao

Inga kommentarer: