20090902

Hejhej :)
vaknade nyss..behövde sova asså!
efter skolan (som va sjukt slapp) så drog Emme och jag till svea och käkade varsin pizza,
pizzorna är verkligen INTE så goda som alla säger, så tänker inte äta där mer än de gånger jag måste (vilket är typ aldrig).
håller mig till champs, napoli och michelle. MUMS
jaja, nog om pizza ;)
imorrn är det jag som slutar med sånt där i en månad :)
inte för att jag vill gå ner i vikt och så, utan för att jag känner att det blivit för mycket att det goda på sistonde.

jani :)
imorrn ska jag nog ta tag i praogrejen, eller kanske på fredag föresten..
deadline på söndag så dags att börja ringa runt!
får gå runt på stan för inspiration, haha, i lilla motala har vi ju knappt nån affär eller nått. (N)
och medans jag trippar runt på stan kan jag ju shoppa lite nu när jag fått mina pengar :))))

imorrn är det en lååååångdag i skolan, åtta till halvfyra. (men Emelie och jag slutar två, för vi har ingen profiliering) NICE
sen efter det ska jag väl hem och så åka och träna!
helt slut i kroppen, men måste verkligen komma igång ordentligt.
funderar på att ta ett varv i fålehagen.. skulle kännas rätt skönt och upp-piggande :)
vädret är ju helt okej för att springa lite.. bara det inte börjar regna!

menmen, har ingenting bestämt den här veckan faktiskt.
ska ta dagarna som dom kommer, och bara vila upp mig och kanske göra några läxor..
måste iallafall till biblioteket och låna den där svenskaboken.
hatar att läsa böcker som jag inte tycker är intressanta,
och nu har vi i läxa att läsa en GAMMALjävlabok och skriva en resencion om den!(eller stå och berätta om den för klassen, vilket jag inte tänker göra)..
usch fyfan.

neh nu ska jag nog smsa Emelie och se hur kvällen blir,
annars kanske jag drar ut och joggar.
ha't bra!
hörs imorrn :)
puuusssss

och en bild för att jag är så snäll (;

Inga kommentarer: