20090901

tjhooohoo!
sitter här och är heeeeeltröttt.
jag vill ut och springa, men min kropp säger emot asså, så vilar idag.
blir att springa imorrnkväll istället (:
på gympan blev jag verkligen asblöt.. vattenkrig asså..
TUR att det inte har börjat snöa än så det blir snöbollskrig och grejer också!
det är nog bland det värsta och roligaste med vintern.
menmen.

joo.. angående det jag skrev tidigare om att jag skulle sluta med bl.a pizza.
får börja med det på torsdag eftersom jag har planer att äta pizza med Emelie imorrn, heh.
menmen, det funkar ju lika bra det med :)

och jag känner lite press också..
vad ska jag välja för gymnasium? kommer ju aldrig komma in på John Bauer (frisör)..
och alla lärare bara tjatar hela tiden om bra betyg, blablabla..
och snart är det prao också! på måndag måste vi ha bestämt ställe,
och jag har ingen aning om vart jag ska vara.
funderar på dagis eftersom att praoa på frisörsalong va SJUKT TRÅKIGT!
usch hatar allt som har med skolan att göra just nu.

och för att SKOLMATEN va ÄCKLIG som vanligt så sitter jag här döhungrig.
så jag ska ta och käka nu!
ha't bra! puusss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förslag
webdesign på dataföretag
blomsteraffär/plantskolan
sportaffär
inredningsbutik
fotbollskanslit = ditt intresse
badvakt på simhallen/gymet
vetrinär/djursjukvårdare/hunddagis
pizzeria :)

Nu måste jag till skolan (suger)hoppas listan hjälper nåt. Men du tala om för lärarna att dom tjatar vi gjorde det och dom fattade att man blir stressad och inte orkar höra Ha det gött

' sa...

haha tack! :)