20090928

Hejhej!
vaknade precis av att mamma frågade om jag skulle ha mat,
haha, gud va irriterad man kan bli över småsaker!
om jag vill ha mat säger jag ju till.. haha
nej fy, det ska jag inte lägga mer tid på.
dessutom ville hon ju bara vara snäll!
men jag har världens sämsta humör när jag vaknar, tyvärr.

jaja, haha
skoldagen segade verkligen fram idag,
men trots att vi slutade 15:20 så stannade jag till slutet,
kan inte säga annat än att jag är rätt stolt över det, faktiskt.
minskat skolket betydligt! (Y)
men sen efter skolan satt jag vid datorn,
sen gick jag ut med bebis, tillbaka till datorn sen somna jag!
och det va så sjukt behövligt :)
fast jag känner mig inte alls något piggare.. haha

anyways, imorrn hinner jag inte göra något annat än skolan sen vara barnvakt :)
hoppas lillkillen är på bra humör! haha
och lite trött, så vi kan sova en stund .. heheheh
annars blir det nog att leka med alla hans leksaker eller kolla på Sinbad!
eller så blir det väl något annat kul som han vill hitta på, haha.

asså, jag har inget mer att berätta.
så vi hörs tomorrow eller något, pusss

Inga kommentarer: