20090929

Tja bloggen!
käkat en suuuur lunch alldeles nyss, och nu har vi franska.
ska egentligen öva på glosor och spela selingua.. heh
menmen, det orkar inte jag!

runt halv fem kommer Stoffe och hämtar mig,
sen är jag hemma runt halv tio.
tror inte jag kommer sitta något vid datorn förens jag kommer hem,
men kanske om bebis somnar :)

bara gympa kvar, sen hem :)
slappdag som fan.
och imorrn har vi bara praoförberedelser och franska, gott som fan.

haha och jag fick ett busskort idag.. vet inte hur fan det ska gå asså!
för det första hittar jag inte alls i vadstena, så hur ska jag hitta hotellet?
för det andra har jag ingen aning om hur man åker buss.
sen Emelies och min tabbe har jag aldrig åkt buss utan nån som verkligen kan det.
lixom, hamna i ekenäs när man ska till varamon? (det ligger på varsin sida av stan)
det är inte alltför bra asså, haha.
så jag lär väl hamna i linköping eller något!

ne.. tror jag skriver lite för mycket nu..
han kommer säkert och kollar mig snart!
ciao

Inga kommentarer: