20090903

Tjjoohoo bloggen, igen ;)
sitter och kollar på tv, och ögonlocken blir bara tyngre och tyngre..
tror jag börjar bli sjuk.. trött hela tiden och förkyld.
skitjobbigt! vill fan inte bli sjuk.
men för att inte göra förkylningen värre så stannar jag hemma istället för att träna i regnet.
man ska ju helst åka ner och kolla på,
men att sitta på en blöt bänk, i spöregn och frysa är inte alls någonting jag känner för att göra,
så jag stannar hemma och vilar.
kanske måste vara barnvakt också.. men tror inte det :)

att ta tag i skolan är visst svårare än jag trodde.
varje dag vill man bara skippa nån lektion, glömmer bort alla läxor osv ..
men jag ska fan klara det, för jag SKA in på frisör.
annars vet jag inte vad jag gör!

och imorrn är det prov också.
inget prov man kan förbereda sig på eller nått,
så får hoppas att det jag kan räcker till ett vg iallafall.

nehfan, orkar inte sitta här mer nu.
ska lyssna på musik och tänka lite på några grejer.
ha't bra :)
skriver väl kanske senare, om jag inte har något annat för mig :)
puuussss

Inga kommentarer: