20091004

Hejhej bloggen!
Nu är jag inte lika nyvaken och sur, haha.
mitt morgonhumör är verkligen inte mitt bästa humör.

anyways, mamma tycker tydligen att jag måste städa mitt rum,
och eftersom hon och jag har en deal så antar jag att jag måste.
(får mer pengar om jag städar rummet 1gång/vecka)
så efter att jag och Lina har köpt godis, så antar jag att jag ska ta itu med det!
hoppas även att mams och jag hinner till Vadstena innan ikväll..
vill verkligen inte gå vilse och komma försent första dagen på praon.
meeeeeen, smart som jag är kommer jag klara det utan problem.
så länge jag tar rätt buss, rätt tid och allt haha.
aja, det ska nog gå bra!

tror jag slutar runt fyra imorrn,
så efter det är jag antagligen skapligt död.
har inte bestämt att göra nånting på hela nästa vecka,
och det känns så jävla skönt!
faaassstt.. vi kanske fortfarande har fotbollsträningar?
aja, om vi har det så får jag se om jag hinner dit.

nu hör jag fotsteg på gruset,
måste kolla vem det va ;) haha

pusss

btw, jag tycker det är roligare att titta igenom min blogg när jag lagt upp bilder,
så här är en dagens klädsel, dagens outfit (kalla det va ni vill, här är en bild! ) haha

Inga kommentarer: