20091002

Hejhej!
hade värsta sömnproblemen inatt, precis som jag sa att jag skulle ha..
klockan 2 tittade jag på klockan och tänkte; herreguuuud hur ska jag kunna komma upp imorrn/idag?
försökte komma på olika sätt att somna,
men det ända som dök upp var att slå en hammare i huvudet, eller slå huvudet i väggen.
(hahahahaha, har velat testa det ett antal ggr efter att jag sett det i något barnprogram)
men självklart vågade jag inte, så jag låg bara där och tänkte; SOOV NU!!!!
haha och tillslut somna jag, men då va la kl. typp 3 kanske?
va skitsvårt att komma upp på morgonen,
men nu är jag faktiskt rätt pigg!
i vanliga fall en fredag skulle jag nog vara påväg till solariet,
men idag skippar jag det för jag orkar bara inte gå till andra sidan stan. (bästa solariet, enligt mig)
sååå.. funderar på att äta en billys kanske.
skulle vara rätt så gott, och pizza blir det inte förens runt sex.
haha tre timmar kvar, och jag har inte ätit mer än frukost + en halv knäckemacka idag..

får se hur kvällen blir, men tippar på att vi iallafall kommer dra till Matias :)
sover över hos Emelie gör jag också, så det blir inte mycket bloggande ikväll,
men det kvittar ju, haha.

nämen, billys vare ja!
hörs senare :)
ciao :D

Inga kommentarer: