20091003

Godmorgon bloggen!
kom precis hem från Emelie, och jag har inte hunnit duscha så jag känner mig så jävla ofräsch så det inte är sant!
men, innan jag hoppar in i duschen så måste jag trycka i mig lite frukost för min mage kurrar ihjäl sig asså, haha.

anyways, igår va vi först ute med Jonas, Matte och Dimi.
sen träffade vi lite folk, och så hängde Mattias (martin????) och Albin på.
vi typ chillade bara..
sen drog vi ner till shell när Jonas och dom gått,
och köpte cooollaaaa! mums!
där träffade vi också nårra, haha.

men vi drog oss hemåt redan vid tolv,
och jag somnade i soffan, hehe..
men vaknade sen runt 3-4 och låg och mumlade,
sen gick vi ut en snabbis för jag frös häcken av mig på stentrappan,
och efter det la vi oss i sängen :)

ska ju spela match kl. 16, och samlingen är 14:45 så jag fick gå upp redan kl. 12.
helt total död är jag i både kropp och huvud,
men idag ska jag ge järnet iallafall!
sista matchen för säsongen (någonsin?) så jag hoppas vi vinner!

efter matchen ska jag kanske träffa Fredde :)
och blir det inte att jag hittar på något med honom, så tror jag att jag hade bestämt med Ivarsson!
nicenice, har för mig att Zandra ska va i stan med :)
så skulle inte sitta helt fel om man kunde hinna säga hej iallafall! ;D

menmen, jag får helt enkelt se hur kvällen blir :)
nu måste jag käka, annars får jag håll på plan sen.. haha
puss!

Inga kommentarer: