20091025

Hejhej!
Hann inte skriva något mer igår eftersom syrran kom och hämtade mig :)
tittade på två sjukt dåliga filmer.. eller sista filmen somna jag till menee..
rekommenderar inte; in a dark place eller nånting med last living blabla.
ena filmen va en spökfilm och den andra handlade om zombies, tjoho! haha
nej, sämsta filmerna jag någonsin sett, seriöst.

idag väcktes jag iallafall av Alex som frågade;
- Vad gör du här? :s
-Varför är du i min säng? :o
tittade på björnbröder sen gick vi ut i regnet och lekte lite :)
kom nyss in typ.. har satt på "stjärnsherifferna" och alldeles strax ska vi käka lite.

hemma runt sex nån gång tror jag,
sen när jag kommer hem ska jag bara fixa lite och träffa Emelie :)
skön söndag.

och imorrn ska syrran, jag och Alex intill linköping för hon ska köpa julklappar,
jag som inte har några pengar får vänta till nästa månad eller december.. hehe
aja, förhoppningsvis kan vi käka den goda kycklingen på "restaurangen" i ikanohuset.. (A)

nemen, tror maten är färdig nu så ska jag pallra mig in till köket :)
skriver nog igen senare!
pusspuss

Inga kommentarer: