20091029

Hejhej!
Har nu suttit i, vad som känns som en evighet, men som säkert bara är en timma och pluggat!
det ni, har nog aldrig pluggat på ett lov tidigare, men nån gång måste ju bli den första.
Känner att jag skulle jobbat mer med rapporten i skolan, då jag hade kunnat få mer hjälp och så,
men det här får duga.
Har med alla rubriker etc.. sen får jag fixa ihop häftet i skolan på något sätt.
har ju biologiprov nästa vecka också, på torsdan som tur är, så jag slipper plugga mer nu.

jag är helt seg i hela huvudet,
tror jag behöver sova..
men kan inte riktigt göra det än,
lixom kl. 21 på ett lov? njae, inte jag iallafall.

aja, skapligt ska jag gå och lägga mig iallafall!
för imorrn är det ju, som jag sa förut, stan som gäller tidigt som fan.
aja, har inget mer att berätta..
käkat lite crunchy, haha, gott som fan.
pusspuss

Inga kommentarer: