20091029

hihi, gud va duktig jag känner mig!
visst, jag tränade väl inte så länge, men ändååå lixom :)
länge sen jag träna ju, haha (A)
längtar verkligen till inomhusträningarna. (sjukt nog)

aja, nog om träning.
innebandynatta idag,
funderade på att dra dit men sket it.
har inte varit hemma en hel dag på hela lovet typ så..
lika bra att ta tag i so-rapporten så man slipper göra den i helgen.
skönt att slippa göra iordning sig också, haha.
låta huden andas, som mamma brukar säga ;)

paps kommer nog hem snart,
och jag funderar på att äta lite.. har ju bara ätit frukost idag.
men njae, skiter it, inte så hungrig.
blir nog bara att plugga och sen basta ikväll,
sova tidigt med, eftersom jag ska till stan imorrn kl. 10!
fårse om jag kommer hem med något fint :)
hoppas det, haha.

nemen, ska väl sätta mig i köket och göra so-grejen nu,
lika bra att bli av med den.
hörs later eller imorrn!
cya

Inga kommentarer: