20091029

Hejhej!
tänkte dra ut en sväng och träna på våran träningsmaskin,
men först lite update! (inte för att jag, som vanligt, har något speciellt att säga)

eddieboy väckte mig runt 14 imorse,
dötrött men kunde inte somna om så jag gjorde frulle.
efteråt kände jag för att springa en runda,
men eftersom jag inte vågar springa i skogen ensam,
och ingen annan vill springa (latajävlar, haha) så fick jag helt enkelt skita i det. (för springer jag på asfalt så pajar mina ben, igen)
men eftersom vi har en träningsmaskin på verandan så kan jag iallafall göra något vettigt!

jaja, vet inte hur lång tid det tog för mig att skriva det här men nu helt plötsligt är det kolsvart ute.
för att inte banga så måste jag nog ut nu..
ska bara ta på mig hörlurarna, höja volymen, och sen börja träna.
hörs senare!
ciao

Inga kommentarer: