20091014

Hejhej!
kom precis hem :)
har varit på stan och hos syrran hela dan!
stressigt som fan på stan,
men hittade iallafall en foundation (hoppas den är bra nu) och en mascara :)
niiiiice
dessutom hittade jag ett par byxor, men hann inte testa dom så får väl dra tillbaka till stan nån dag framöver :)

och imorrn blir det skruvplock typ direkt efter skolan, tråkiiiiigt.
men vi ska snacka om vad som händer framöver så..
hoppas vi iallafall har något lag.
efter det tror jag att jag är så totalt död att jag bara sätter mig vid datorn eller somnar..
beror helt på när jag kommer hem!

känner dessutom att jag behöver en helg typ.. imorrn,
men det är två fittigt långa dagar kvar i skolan.. men sen så!

på fredag ska vi fira Alle som fyllde 18år i tisdags,
kommer bli sjuuuukt kul!
sover antagligen hos Emelie då,
så vi skulle se nårra skräckisar på natten med.. hehe.
anyways, FUN!
sen på lördag har mamma tydligen bestämt att jag (kanske) ska vara barnvakt nån timma,
så då ska jag iväg till syrran en sväng och hitta på något med Alexander aka Aladdin, haha.
blir nog kul det med :)
sen på kvällen kanske det blir ferre.. fårse då typ :)

jaja, nu ska jag slå på slipknot och bara chilla!
chaaaooo

Inga kommentarer: