20091019

Hellu bloggen :)
gissa vad jag hittade när jag städade mitt rum förut?
jo, en gammal låda som jag gjorde nån gång i.. 5-an eller 6-an kanske? ;)
tro inte att jag fortsatte städa när jag såg allt som låg i!
gamla brev (som jag, eller kompisar till mig skrivit) och alla hjärtans dagkort,
ett gammalt trähjärta jag fick av en gammal pojkvän i ettan(!!!!) !
haha, ringde Emelie och läste några brev.
så jävla trög var jag som tioåring!
berättade lite om mig själv och mitt liv, mina vänner etc på engelska i breven, hahaha.
fick oss ett gott skratt iallafall ;) haha


jani!
har iallafall tittat lite på det jag ska kunna,
men ingenting fastnar..
har ingen ork att plugga,
så tror jag ska käka lite och sen försöka igen!

imorrn ska jag och mamma till stan,( direkt efter skolan? ) och köpa byxor.
det behövs ju verkligen kan jag säga!
hoppas byxorna jag hittade förra veckan finns kvar i min storlek.. haha
inte ens testat dom än ju!
ayah, annars är det bara att försöka hitta några andra.
(bara det att man blir så sur om man verkligen hittat något man vill ha och så finns inte storleken) hehe

jaja :)
maten va klar nu så,
puss :)


P.S inte jag på kortet, det är Sanna :)

Inga kommentarer: