20091230

and everytime I see you..

Hejhej!
har precis sminkat mig och ska alldeles strax göra något åt håret :)
ska ju ner till stan och fixa grejer och kanske köpa något..
köpte ju lite småsaker i..måndags(?) men fårse om jag kanske hittar något mer :)
annars idag så händer det väl inget speciellt,
fixa lite inför nyårsafton imorgon antar jag?
vet inte riktigt vad som händer då heller,
förhoppningsvis festa..men vet inte om jag är så sugen på det haha.
aja, något kul blir det väl iallafall :)

lovet är ju slut snart med, och jag har inte hunnit göra någonting!
fyfan vilket lov asså.. haha.
skulle ju pluggat och grejer, men vet inte ens vart böckerna är.
aja, shit the same, det fixar sig nog iallafall.

nu måste jag iallafall fixa iordning mig,
alla andra är färdiga och sitter och väntar på mig.. heh
hörs senare, bye!

Inga kommentarer: