20091231

Happy New Year!

Hejhej!
vaknade upp och va döötrött,
men nu är jag pigg som tusan och aspepp :)
blir ingen fest eller så idag,
men ska åtminstonde träffa folk, så det blir nice :)
har käkat middag och grejer med familjen nu på dagen,
eftersom mamma jobbar hela kvällen.
men runt tolv kanske vi ska ner till torget ?
har för mig att det va något på gång där? :)
aja, om inte så finns det säkert trevligt folk där :D

funderar på ifall jag ska byta om till något varmare..
klänning och strumpbyxor kanske inte är så skönt i minusgrader?
haha.. får nog dra på mig ett par byxor.. och något linne iaf :)

har inte alltför mycket att säga idag,
kanske kommer bilder senare :)
får se om jag orkar/kommer ihåg att ta kort :)
anyways, nu måste jag sociala mig med dom i vardagsrummet :)
ciao!

Inga kommentarer: