20091202

Hejhej!
har inte suttit vid datorn på ett tag,
och skulle antagligen inte göra det nu heller om jag inte va tvungen att skriva en dataskriven redovisning..
menmen!

i måndags efter skolan träffade jag Emelie, Albin, Dennis, Peem och Dimi :)
vi tittade på get rich or die tryin', och några avsnitt av full frys, hehe :)
och igår så låg jag mest i sängen och bara chillade,
pluggade en timma på kvällen också.

idag då? har varit i skolan,
gjorde franskaprovet och det känns som det iaf nådde G-nivå!
slutade tidigt också, så har käkat lite mat och ska skriva redovisningen efter det här :)
senare kommer Emelie och då ska vi först köpa lite gottgott, sen städa mitt rum och börja plugga till biologiprovet imorrn..
sjuukt mycket prov nu innan jul, och det finns ingen tid att plugga!
uschnej, dags att hänga med på lektionerna o r d e n t l i g t nu.
speciellt mattelektionerna..

aja, skulle ju vara duktig och ta kort,
men har ju inte ens skrivit något den här veckan.. haha.
får ta tag i det snart,
men nu måste jag göra slöjdgrejen.
annars kommer jag strunta i den och då får jag IG.
ciao!

Inga kommentarer: