20091203

Hejhej!
sitter och lyssnar på musik,
slutade skolan halv fyra idag så jag är trött!
men, jag ska hitta på något med Elin ett tag iaf,
länge sen jag träffade henne faktiskt.

imorrn blir det kanske att va med Emme,
va med Dimi och Albin eller något helt annat!
har ingen aning.. Zandra skulle till motala i helgen med så.
lördag har jag bestämt mig för att ta en sovmorgon och sen bestämma vad jag orkar göra, haha.
och söndag är det träning som gäller as always..

aja,
biologiprovet sket sig totalt, tror jag.
hade typ blackout precis innan, så orkade inte anstränga mig.
sen hade vi dessutom två oförberedda prov i svenska, skitkul NAT
men nu är det inget mer den här veckan iallafall :)

tänkte ta kort nu,
får se om jag kanske slänger in nån bild sen.
förhoppningsvis kanske Elin också ställer upp :)
cya!

Inga kommentarer: