20100210

Hejhej!
Älskling gick precis iväg till affären,
så jag sitter bara här och väntar på honom.. haha :)
inte gjort så mycket idag,
skolan bara.. sen gick vi hit och då somnade bby.
ska hem om en stund, och då blir det nog att sova dirr, hah
imorrn är det torsdag och nationellt prov i 3 timmar, nice? nej.
har ingen aning om vad jag ska skriva om.. men det kommer jag förhoppningsvis på imorgon.
efter skolan hinner jag inte så mycket mer än att träna.
sen är det äntligen fredag!
tjockisdag med Emelie,
kan inte bli mycket bättre :)

måste också göra gymnasievalen idag..
ingen aning om vad jag ska välja!
TROR att det blir JB första.. sen kanske Ljunkan andra?
resten blir väl något med samhäll/turism/ekonomi eller något.
aja.. bara välja om i mars-april om det känns helfel då :)

äsch, nu kom han tillbaka så ska väl va lite social :)
pusss

Inga kommentarer: