20100210

Hejhej!
innan jag hungrar ihjäl tänkte jag bara skriva ett litet kort inlägg.
gjorde precis g-valen.. och jag har nog aldrig varit osäkrare på någonting i hela mitt liv.
John Bauer - frisör, är förstahandsvalet iaf.
tittat lite på skolan, och tyckte den såg okej ut..
dock ingen annan jag känner som ska gå där?
Anders Ljungstedt - frisör, andrahandsvalet.
typ den ända skolan som har frisörinriktning mer än JB..
sen blev det typ, samhäll/ekonomi, Barn-och-fritid, Hotell och Restaurang.
har ju chans sen i April att välja om så, egentligen behöver man inte bry sig nu..
men haha, jag känner mig skitstressad iallafall.
och att vi har massa prov i skolan nu med innan lovet, fucked up asså.
hoppas bara att nationella imorrn flyter på skitbra,
så slipper jag ha det i huvudet mera.

nej fyfan,
nu måste jag äta.. sen bara måste jag sova.
ciao!

Inga kommentarer: