20100819

grattis Emelie på 16årsdagen :) miss yah!

Tja snyggingar!
sitter och lyssnar på musik och tar det lugnt.
ska snart packa ner allt jag ska ha med mig imorgon,
för imorgon är det nollning som gäller på kvällen,
så Medina och jag tänkte sova över i Linköping.
tror kvällen kommer bli superkul, för min klass är grymt bra.
supernöjd med den faktiskt!

vi har fått nästan all info om nollningen, fick det igår.
och vi ska ha:
  • diskhandskar - mina är knallgula.
  • gummistövlar
  • simglasögon på huvudet
  • vit t-shirt + svarta jeans/leggings
  • visselpipa

fan asså, RIX FM är ju på stan i linköping imorgon..
så det skulle inte förvåna mig om vi ska dit och skämma ut oss efter lekarna.
menmen, va fan, vi gör det ju tillsammans så!
ska försöka ta lite bilder med mobilen med, så det kanske kommer upp lite skojiga bilder på lördag.
jag ser iallafall fram emot kvällen, och hoppas den blir toppenbra.

innan vi sticker till skolan för att samlas på kvällen,
så ska Medina, Linnèa och jag till Ikano-huset och småhandla och käka.
sen åker vi till lägenheten och fixar iordning oss lite.

men jani, har inte så mycket mer att skriva.
tror inte jag kommer skriva någonting imorgon..
men vi får se! kanske hinner med något i skolan.
annars hörs vi på lördag, puussss

Inga kommentarer: