20100821

Hejhej!
ska alldeles strax ta en dusch, för snart kommer Älskling hit för en myskväll.
men innan det tänkte jag berätta om nollningen igårkväll.

först efter skolan så åkte vi ju till lägenheten vi skulle sova i,
lämnade av våra väskor (som vägde flera ton), sen gick vi till Ikano-huset och åt.
därefter så fixade vi oss lite, tog på oss det treorna hade bestämt sen stack vi iväg med bussen.
träffade resten av klassen utanför collegium, och då såg man alla andra ettor från andra linjer som va helt borta, spydde och lite allt möjligt.
så jag förberedde mig psykiskt för en hård natt.
men det hade jag inte behövt, för våran nollning var superkul!
körde lite lekar, drack lite, och sen begav vi oss iväg till stan.
vi va typ supersnygga med mjöldeg i håret, senap på kläderna.
dessutom hade dom ritat bröst på våra tröjor och lite sådär.. haha
men ja, fanns ju dom som såg ännu värre ut så ska väl inte klaga.
när vi va i stan så gick vi mest omkring och sjöng (skrek).
sen gick vi lite uppdrag vi skulle göra, och så fick vi gröna snygga hår.
men vid tolv typ va allt färdigt, så vi gick till rese sen åkte vi hem.
tvättade håret typ en miljon gånger, men blev inte av med mjölet eftersom det satt fast i tuperingen som treorna hade gjort på mig.
aja, fick försöka borsta håret och få ut det på det sättet.
men vid 2 hade jag iallafall lyckats få ut det skapligt,
så då la vi oss och sov.

idag vaknade vi gansk så tidigt, runt 12 redan.
fixade iordning lite i lägenheten sen kikade vi i lite affärer i Ikanohuset.
ville dock inte stanna där speciellt länge med tanke på värmen och bristen på pengar.

men jag har haft en superkul helg än så länge.
och den kan knappast bli sämre, för ikväll ska jag tillbringa kvällen med världens finaste pojkvän.
dessutom ensamna hemma så det ska bli supermysigt.
tänkte köpa pizza och lite annat gott med.

men jag lägger in bilder efter duschen, pussss!

Inga kommentarer: