20100805

Hejhej !
hemkommen efter en rättså skaplig träning.
allting gick väl inte precis som det skulle, men det rullade på iallafall.
innan träningen så va vi i skänninge på marknaden,
hittade ett superfint smycke -lägger in bild imorgon.
men annars så fanns det inte något speciellt, Älsk, jag och bror köpte varsin rem.

imorgon ska jag till stan en sväng med Christian, sen ska vi nog promenera lite tror jag.
vet inte vad jag ska göra på kvällen.. men jag känner att jag behöver vila lite.
skulle helst vilja gå en sväng till sun4u och få lite färg.. men får se, det blir nog en annan dag.

nu ska jag iallafall läsa några bloggar..
sen kanske jag ska lägga mig i soffan en stund.. beror på ifall mami orkar klia mig på ryggen..
annars lägger jag mig nog fan och sover, helt slut ju!

jaja, vi hörs imorgon med bilder!
puss

Inga kommentarer: