20100806

Hejhej!
hinner med en snabb uppdatering innan jag sticker iväg till stan.

igår så var jag så sjukt trött att jag la mig redan innan klockan tolv,
vet inte hur länge sen det var det hände!
men idag är jag riktigt utvilad iomed att jag sov till kl. 11:30.

idag ska jag iallafall till stan med Christian, som äntligen kommit hem från Bosnien.
sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra.. men han ville gå en promenad, så vi får väl se.
rättså varmt ute, så att sticka iväg och ta ett dopp någonstans skulle vara kul med,
menmen, som sagt, vi får se vad som händer.

resten av helgen har jag inte bestämt någonting, mer än träning på söndag.
så ni som läser får gärna höra av er imorgon om ni vill träffas.
men nu ska jag fixa det sista, och sen ska jag möta Christian.
CIAO

såhär ser jag ut idag:

Inga kommentarer: