20100910

Grattis Alexander på 4-årsdagen!

Hejhej!
har lite bilder jag tänkte lägga upp,
men tänkte bara sammanfatta dagen lite kort.
så kommer bilderna upp lite senare.

idag fick vi jobba med lite olika flätor,
såsom inbakad, utbakad, 3,5,7,9-flätad.
tyckte att 9 flätad va skitsvårt,
men resten gick rättså bra faktiskt.
ska fortsätta jobba med det nästa vecka.

efter skolan så åkte jag hem til syrran och hälsade på en snabbis,
lekte bl.a med födelsedagsbarnet Alexander.
han sa att han va glad idag för att jag hälsade på,
haha, sån jäkla gullig kille asså!

men, hade tänkt städa rummet nu så det är lite fint tills Älskling kommer.
sen ska jag bara mysa med min underbara pojke.
och imorgon ska jag på kalas vid kl. 14,
och senare ska jag träffa Fanny och då ska vi bege oss till Texas på insparksfest.
tror kvällen kommer bli grymt bra faktiskt.
ska bli kul att träffa massa människor man inte sett på evigheter med.

menmen, måste väl dra igång med att bädda sängen.
hörs senare med bilder.
PUSS

Inga kommentarer: