20100912

piiiip

Hej!
glömde helt bort att lägga in bilderna igår,
men kan lägga upp bilder imorgon (idag) istället, tillsammans med bilderna från förfesten.
har iallafall haft en galet bra kväll!
och nu är jag typ helt sjukt trött, så tänkte bara borsta nötterna och sen sova.
sen kl. 17 imorgon så är det match som gäller.
ingen aning om hur jag ska orka, men det löser sig nog haha.

annars då? piper helt galet i mina öron..
fattar inte hur jag ska kunna somna med det här,
faaaasstt.. skoja bara, kommer somna dirr asså.

har iallafall varit på barnkalas idag, Alexander fyllde 4 och Syrran fyller 23 -grattis till dom!
sen när jag kom hem så kom Fanny och så fixade vi oss tillsammans.
sen stack vi iväg, hämtade vinet, och så körde vi på förfest hos Sami.
och ja, som sagt, galet bra kväll.

men nae, dags för sängen tror jag.
hörs då! puss

Inga kommentarer: