20100902

Hejhej!
hemma från träningen och mötet, och jag har sjukt ont i ryggen.
har börjat få det till och från igen.. så fick order om att köra plankan varje dag.
inte superkul, men slipper jag ryggvärken är det fan värt det.

en annan sak som inte heller är så rolig, är att jag inte fått tag på apuplats än.
alla lite större och modernare ställen i stan är upptagna, eller har slutat ta emot elever.
så imorgon får jag ge mig ut på jakt i dom lite mindre salongerna..
men så länge jag får en plats är jag nöjd!

imorgon var det tänkt att jag skulle träffa Fanny på kvällen,
men jag vet inte riktigt hur det blir iochmed att hon va sjuk idag.
men får väl helt enkelt hoppas på att hon kan, för vi träffas inte så ofta.

sen på lördag morgon ska jag och Medina sticka ut en sväng och springa..
får se lite hur det går, haha, har typ världens sämsta kondition.
men bara köra på ju, kan ju inte bli annat än bättre.
sen ska jag tillbringa resten av lördagen med världens finaste.
tror jag ska sova över.. så får åka hem supertidigt på söndagmorgon,
för 12.00 har vi samling på Z för att åka in till Ryd och spela mot Studenterna.
superviktigt att vi vinner matcherna nu, så vi kommer upp till fyran.

menmen, ska strax sova så vi hörs imorgon.
pussisar :)

Inga kommentarer: