20100927

Hejhej!
tror jag har börjat skriva 2-3 inlägg idag, men sen har jag glömt bort det och så jaa..
men nu kan jag iallafall berätta lite om dagen.
först började den med världens segaste svenskalektion,
och därefter en väldigt äcklig lunch.
och så avslutade vi med matte, och då ni, vad Linnèa och jag jobbade.
skippade t.o.m rasten för att hinna bli färdiga, haha.
sen va vi ju skapligt trötta på bussen, men åkte iallafall hem till Älsk direkt när jag kom till stan.
och jaa.. där gjorde jag ingenting i stort sett.
kollade lite på tv, pussades lite och så lagade bby mat.
åkte hem vid halv nio, och hann precis se Linda sjunga i Idol.
den kvinnan kan sjunga ni, lätt idolvinnare om jag fick bestämma.
men ja.. imorgon ser dagen ut som så att vi börjar med idrott i 3 timmar.
och därefter har vi mentorstid en stund, och så slutar vi.
men direkt när jag kommer hem ska jag packa om väskan, och sen sticka ner till Z och träna.
känner redan nu att jag kommer va helt slut efter imorgon.

men ja, resten av veckan tar jag lite som den kommer.
nu har jag inte alltför mycket mer att skriva :)
ha det bra, puss

Inga kommentarer: