20100928

Hejsan!
sitter och gör inte alltför mycket.
ska om en sissodär 20-30minuter åka ner till träningen.
hoppas på en inte alltför jobbig träning, eftersom jag precis öst i mig typ 1000 mackor.
men har ju bara mig själv att skylla.
eller..egentligen kan jag ju skylla på skolan, eftersom det inte går att äta skolmaten, och då är man så jäkla hungrig när man kommer hem att man MÅSTE ösa i sig massa mat.
men ayah.. sånt är livet.

efter träningen så ska jag väl ta en liten titt på Idol eller något,
sen blir det, precis som alla andra vardagar, sovdags tidigt.
är helt galet trött på morgonen, även fastän jag lagt mig innan 23 varje kväll.
bläääää, längtar till helgen!

nu ska jag packa ner det sista i träningsväskan,
och sen är nog Alle här.
men vi hörs senare idag, pusss

Inga kommentarer: