20100920

"Sara, du är en superhjälte"

Hejhej!
som ni ser har jag gjort om i bloggen igen,
min fina pojkvän tyckte den förra va så irriterande så.. haha
menmen, den här känns rätt okej.
ska försöka ta en bild till headern någon gång med.

idag har jag iallafall haft studiedag,
så jag sov till kl. 13 och sen gjorde jag iordning mig lite.
åkte hem till syrran vid 14, och va barnvakt åt Alex medans hon va på stan med bebis.
stannade där ett tag, sen vid 17 gick jag ner till Älskling.
tittade på Toy Story 3 med Natali, medans Älsk sov.
och sen så tyyp.. gjorde vi inte så mycket, haha.
har iallafall haft en riktigt bra dag.

imorgon är det dags för skola igen, så får sova tidigt.
har idrott och mentorstid, så dagen är rätt slapp.
hoppas på att vi slutar rätt skapligt bara,
så jag hinner vila lite innan träningen som numera börjar kl. 18.

menmen, har inte så mycket mer att skriva.
rubriken är ett citat från Alexander, som sa att jag va en superhjälte när jag "räddade" honom från att ramla på cykeln, haha. Söt unge!

men vi hörs imorgon, pussisar!

Inga kommentarer: