20101031

Hej!
gått någon dag sen jag senast uppdaterade, men tänkte skriva lite kort om helgen nu.
i fredags var det ju sista praktikdagen, och då gjorde jag ingenting speciellt.
Aida fixade mitt hår till festen, och det blev superbra, hon tuperade allting bakåt.
sen när jag kom hem lekte jag lite med Alexander och William,
och vid åtta kom Fanny så då började vi sminka oss och lite sådär.
vi skulle ju egentligen vara vampyrer, men eftersom tänderna vi köpte var alldeles för små, så körde vi på rockstars istället.
förväntade mig en superrolig fest med massa roligt folk, tyvärr hade jag nog alldeles för höga förväntningar.
festen va en totalflopp verkligen, inget bra ljud, ingen bra musik, och jaa.. den sög helt enkelt.
däremot träffade man på lite kul folk!
va hemma vid kvart i ett, och så somnade fanny och jag vid 3.

på lördagen så åkte jag till syrran och va barnvakt med Älskling och Natali,
medans syrran städade lägenheten eftersom de håller på att flytta.
lekte lite i lekparken, och sen så tog vi det lugnt.
på kvällen köpte vi varsin pizza och kollade på någon film,
"she's out of my league" tror jag den hette, och ja.. inte speciellt asbra om man säger så.

och idag då? jag vaknade rätt tidigt, men älskling sov vidare ett bra tag.
så jag tittade på tv hela morgonen typ, och sen låg vi och tittade på tv resten av dagen med, haha.
åkte hem vid sju och nu ligger jag i sängen och gör ingenting.
känner redan att den här söndagskvällen kommer suga bajs.

menmen, imorgon har jag och Älskling 10 månader,
så då ska vi på bio, Saw 3D blir det, hoppas den är bra.
och sen blir det väl mys på kvällen.

anyways, lägger upp lite bilder från festen om en stund.
puss

Inga kommentarer: