20101028

Hejhej!
blir dålig med inlägg ibland, och just nu är det en sån period.
har ju praktik och kommer hem sent, och då måste jag göra saker och jaa.
har helt enkelt ingen tid att skriva, men det blir det ändring på till lovet.

idag fick jag hjälpa min handledare när hon skulle klippa sig,
hjälpte henne bl.a med hennes sidecut och så hjälpte jag henne med att klippa nacken.
sen på eftermiddagen färgade vi hennes hår ljusbrunt, blev superfint.
hon klippte även mig, så nu är det som var mest slitet borta.

imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men tror att Aida skulle hjälpa mig fixa en frisyr till halloweenfesten som är på kvällen, och Cecilia kanske skulle fixa sminket åt mig.
annars fixar jag det hemma.

har faktiskt ingenting att säga..
hörs imorgon istället! puss

Inga kommentarer: