20101228

Hejhej!
har inte riktigt haft någon blogglust ifall jag ska vara helt ärlig..
så från och med nu bloggar jag lite när jag känner för det.
har ju trots allt lov, så det händer inte speciellt mycket.

igår gick Lina och jag ca. 5 timmar på stan i Motala,
och vet ni vad? jag hittade inte ett skit, varken på rean eller någon annanstans.
eller, jag hittade ett par snygga skor på scorett, så funderar på ifall jag ska köpa dem eller inte.
är inte helt säker på att jag kommer använda dom.. men dom är jäkligt snygga.

sen på eftermiddagen igår så åkte jag hem till Älskling och umgicks med honom.
handlade, åt mat och tittade på Arsenal - Chelsea (3-1), sen blev det film.
"my name is Khan" blev det, och den va riiiktigt jäkla bra faktiskt, otroligt hemsk men absolut sevärd.
och eftersom filmen var så lång somnade vi inte förens vid 3 imorse.
trots det vaknade jag rätt skapligt imorse, för Älskling skulle till körskolan.

menmen, idag väntar väl inget speciellt direkt..
ska på träning vid åtta och sen blir det sängen tidigt.
imorgon blir det förmodligen att titta på när Älskling spelar lite futsal,
nämligen borencupen (östgötacupen) imorgon, så ska heja på bebbo.

men nae, ska ta och läsa lite nu och invänta mami!
hörs när vi hörs :) puss!

Inga kommentarer: