20110102

Hejhej!
nu var det ett par dagar sen sist som jag skrev något,
så det blir ett kort inlägg om vad som händer just nu och några dagar framöver.

nyårsafton tillbringades med jätteroliga människor, och kvällen blev superlyckad.
Älskling kom till mig och sov över också, vilket gjorde kvällen ännu bättre.
vaknade upp 1 Januari 2011, och tillbringade ettårsdagen med världens finaste kille.
hade en superbra dag med honom.

och idag har jag tillbringat större delen av dagen hos min syster med henne och hennes barn.
imorgon väntar en dag med Emelie, och så ska jag förbereda massa grejer till cupen på tisdag.
ÖIFC för damer är nämligen på tisdag, och jag måste vara med för vi har ont om folk..
älskar att titta på när folk kör, men att spela när hela motala kollar? njaaa..
menmen, det går som det går.

ayah! skriver väl igen när jag har lust :)
puss!

Inga kommentarer: