20110111

Hejhej!
Linnéa påminde mig litegrann om bloggen vid lunch,
så jag tänkte att jag kan väl slänga in ett litet inlägg.

ÖIFC gick faktiskt överförväntan, vi åkte ut i kvartsfinalen mot LFC.
spelade även mot dem i gruppspelet då slutade matchen 3-2, sen i kvarten blev det 2-0.
men jag tyckte att vi gjorde en riktigt bra insats båda matcherna.

i söndags spelade vi DM och även det gick väldigt bra,
slutade tvåa och är därmed vidare till SM-gruppspelet den 29 eller 30 Januari.
dock skadade jag mig i nästsista gruppspelsmatchen, men fortsatte köra..
vilket resulterade i en väldigt svullen och öm fot.
röntgade den igår, men det va ingen skelettskada men jag skulle ta det lugnt några dagar,
så jag får se lite hur det blir med Swedbank-cupen i tranås på lördag.

men ja, mycket fotboll nu, men just nu är det en sån period.
efter helgen är det dock ledigt i en vecka (bortsett från träningar), så det ska bli skönt.

menmen, skolan har dragit igång igen och igår blev det ingen skola för min del.
och imorgon och på torsdag är vi lediga, så sammanlagt 2 skoldagar för mig första veckan.
känns rätt bra faktiskt, en mjuk start sådär ;)

nemen nu ska jag göra iordning mig för sängen.
PUSS

Inga kommentarer: