20110113

Hejhej!
asså jag är så galet rastlös.
har haft lov i 3 veckor, och nu är jag inne på fjärde veckan och då har jag bara varit 1 dag i skolan.
känns nästan skönt att det är skola imorgon så jag kan gööööra någonting.

igår tog jag det lugnt hela dagen, och på kvällen åkte jag hem till världens finaste och myste med babe.
och idag har jag inte gjort alltför mycket, mestadels läst och kollat på tv.

imorgon väntar en lång skoldag, och då blir det väl mestadels att öva på olika permanenttekniker.
sen efter skolan ska jag och Emelie hitta på något, ska bli jättekul!
sen på lördag var det ju tänkt att jag skulle vara med och köra cup i tranås,
men jag tror jag har överansträngt mina fötter, eftersom de gör ont så in i den,
så ifall vi har folk utan mig, då står jag nog över och vilar upp mig till SM istället.

aja, hade egentligen inget speciellt att säga.
blir nog lite bättre uppdatering nu när skolan har dragit igång.
men vi får se, ska inte säga för mycket, haha.

med den här bilden vill jag iallafall säga att jag vill bli brun igen!!
saknar sommaren och all värme!!

menmen, haha. PUSS

Inga kommentarer: