20101222

Hejhej!
skulle ju hört av mig igår, men jag glömde helt bort bloggen iochmed att jag inte satt så mycket vid datorn.
och direkt efter träningen så åkte jag ju hem till världens finaste och sov.

men, imorse väckte Älskling mig vid halv nio och då gick jag upp och klädde på mig,
sen stack jag iväg till syrran för att därefter åka iväg till stan.
skulle titta på en julklapp till Älskling.. men det är ju så himla svårt.
men ska dit imorgon bitti, så får väl se ifall mamma kanske kan hjälpa mig komma på något.
efter stan så åkte jag, syrran och barnen till mig.
men eftersom ingen va hemma skulle vi ta bussen till henne,
dock fick vi stå i 50 minuter och vänta på bussen.
trodde jag skulle frysa ihjäl!
fy fasiken, syrran ringde till kundservice och för att se vart bussen var, men dom kopplade bara bort henne.
men bussen hade tydligen hoppat över våran busshållsplats eftersom det var en lastbil i vägen?

nej usch, sura och frusna var vi.
fick mat när vi kom hem till syrran, sen klippte jag till hennes lugg och därefter lekte jag en stund med Alex.
och sen gick jag ner till Älskling för att mysa med honom en stund innan han skulle till Hugos.
verkar som att hela stan är där ikväll, men jag ångrar mig faktiskt inte.
har julpyntat lite här hemma, och ska basta och lägga mig tidigt.

ayah, vi hörs imorgon.
PUSS

Inga kommentarer: