20101221

Hejhej!
suttit och ätit frukost och sissodär en timma nu, hehe.
jag älskar verkligen att rosta några mackor, göra lite oboy och sen bara sätta sig framför tvn och njuta av frukosten.
frukost måste vara det godaste målet på hela dagen!

idag väntar en dag med Emelie, och senare träning och efter det Älskling.
Emme och jag ska gå en promenad, och sen vet jag inte vad vi ska hitta på.
vid 20 måste jag dra mig till träningen iallafall.

imorgon ska jag hem till syrran en stund på dagen, medans bebbo är på julavslutning.
och sen ska jag hem till honom och umgås ett par timmar, innan jag drar mig hem för att ta det lugnt.
det är nämligen 16+ på hugos imorgon, men jag känner inte för att dra dit.. haha.
men det kan nog bli mys att julpynta här hemma med!

nu ska jag borsta tänderna och fräscha till mig lite.
hörs senare! puss

Inga kommentarer: