20100826

Hejhej!
igår hade jag verkligen inte tid överhuvudtaget till bloggen.
hade ju engelska på morgonen, sen när vi stack hem så åkte jag ju direkt till syrran.
lekte lite med vattenfärger och fikade, sen kollade Alex och jag på film.
jag slumrade även till lite..
sen vid fyra gick jag ner till Älsk och myste med honom.
kollade även på en thailändsk skräckfilm.
sen somnade jag när han duschade och pluggade, haha.
men mami kom vid halv elva och hämtade mig,
så jag va dötrött när jag kom hem och la mig och sov direkt.

idag hade vi typ världens längsta dag eller något..
eftersom vi slutat så tidigt dom senaste dagarna så kändes det som en evighet till kl. 15.
dessutom satt vi bara med alla mål för kurser hela förmiddagen,
och hela eftermiddagen gjorde vi tidningsomslag i InDesign.
skulle testat på att schamponera varandra idag,
men kursmålen tog för lång tid.. så nästa gång ska vi göra det.

men ja, imorgon ska vi till Montlè, så vi får en liten sovmorgon till 9.
jag tar bussen från stan vid 10 i 8, så jag kanske kan sova en halvtimma-timma extra.
det behövs typ extremmmmt mycket kan jag säga.
är helt sjukt trött hela tiden, mina ögon är sandpapper asså.
men på kvällen ska jag träffa Medina iallafall efter att vi gått en sväng på stan i linköping,
sen så tror jag att vi ska till Alma och kolla på Remember Me.
blir nog en bra fredag.
kommer nog dra hem rätt skapligt, för annars lär jag däcka någonstans haha.

menmen, hörs då!
puss

Inga kommentarer: